◄ ツ

Tuesday 17 May 2011

Bestfriends ! :)


 A friend who cannot at a pinch remember a thing or two that never happened is as bad as one who does not know how to forget

AYUNI 

 Picture error !

Aku rapat dengan dia time 2005, time tu aku darjah 5.. Aku dengan dia rapat sangat macam adik beradik.. Tapi sekarang dia sudah tak wujud lagi dalam hidup aku, lepas dia pindah sekolah time darjah 6.. Lepas dapat result UPSR dia ada call aku, and tu terakhir kali aku cakap dengan dia.. Aku try cari dia dekat FB tapi tak jumpa.. Number dia pown dah hilang, so aku tak boleh nak contact dia.. sorry AYUNI ! Really miss you !


ANNIS and SHAMIRA

Annis
Picture error !

Shamira

Annis and Shamira ! Aku rapat dengan diorang time darjah 6..
 Annis rapat dengan aku time dekat sekolah je, sebab rumah dia jauh dari rumah aku.. Tapi sekarang dia pun dah hilang ! :(
Shamira pula, aku dengan dia memang rapat gila ! Bila family dia nak pergi mana-mana mesti bawak aku sekali.. Mak dia baik dengan aku, sayang family dia ! :)


DINIE


Dia ni ? ahaha ~~ dia mummy aku lah.. Dia mula rapat dengan aku time form 1.. Bila korang nak gegeh, korang cari lah dia taw ! :P  Dia suka kongsi story dia dekat aku.. Dari aku rapat dengan dia sampai sekarang tak pernah habeh, always ada story.. Tapi selalu kena dengan aku.. ehehe ~~ :P

ATIQAH, SHAFIQ and ANIQ

Atiqah
Picture error !

Shafiq

 Aniq

Aku rapat dengan diorang dari form 2..
Jujur cakap, kadang-kadang aku tak berapa suka dengan perangai dia.. I'm sorry tieqa ! Aku memang jahat ! But aku still kawan dengan dia ~
Shafiq ?? ahaha ~ dia ni memang selalu kena buli dengan aku  :) Dia tak lah berkira sangat.. Korang mau apa ? mintak saja dekat dia.. ngee ~ Sebab dia gak lah aku dapat jumpa buah hati aku ! thank kieyko :)
Aniq ? wow ~ dia memang gila, but dia dah pindah pergi selangor.. Walaupun dia ada dekat selangor sekarang dia still kawan dengan aku.. Dia kadang-kadang suka buat aku geram, tapi aku tau dia baik ! :D


FARHANA and FADHLINA

Farhana

Fadhlina

Diorang pula kawan aku time form 3..
Takada banyak cerita pasal diorang, but diorang memahami and selalu buat aku gembira ! :)


FATINI



Aku rapat dengan dia time form 4, but sekarang dia macam taknak kawan dengan aku je.. Aku tak tau apa salah aku sampai dia buat aku macam ni.. Sorry Tynie !


NATTRAH


Dia ni kawan aku time form 5.. tak banyak lagi story pasal aku dengan dia.. Tapi dia comel ! :)



2 comments:

  1. ini TERBAEK ! anda teman TERHEBAD ! ank TERsHAYUNK ! kawan TERCINTA ! sahabat TER???TERAMAT .. [men bantai jea ] haha.. Muahcx!!

    ReplyDelete
  2. ntah papea mummy aq ckap..
    byasa larh k0wlh ta abeh !
    :P

    ReplyDelete