◄ ツ

Monday 20 June 2011

saja gedix ! :P

ahahaha ~~
Tadi aku pergi sekolah buat kerja seni.. Dah lama aku buat semua kerja tu kan, tiba-tiba ada sorang budak perempuan ni member aku gak lah, dia jiran aku ja pun.. Dia panggil aku pastu dia bagi satu kertas dekat aku.. Dia say ada orang bagi.. Aku pun jadi blurr, sebab tengah buzy dengan kerja tiba-tiba dia bagi benda tu.. Takpa lah kan, aku simpan ja kertas tu.. Aku and member aku yang lain kuar pergi makan dekat kedai, time dekat kedai makan tu aku pun buka and baca kertas tu.. Aku tak pernah sangka pun ada orang nak buat benda tu dekat aku.. Nak tau kertas tu tulis pa ? ahaha ~~ Budak tu bagi aku lirik lagu, then dia say yang dia suka dekat aku dari 2007-2011.. Dia ada bagi no tel, alamat and email dia sekali..
sorry lah aku tak boleh cerita banyak, nanti buat malu kan budak tu ja..

Bukan aku suka dekat budak tu but aku nak bagi tau dekat budak tu, yang aku tak mau bercinta dengan sapa-sapa pun kecuali my hubby ! Tak ada sapa-sapa pun yang boleh ganti tempat dia.. And aku tak akan kacau dia, tak akan text dengan dia, so i'm sorry, hope boleh paham.. tolong lupakan aku kalau hang still suka dekat aku eah, aku tak nak buat orang sakit hati and marah dengan aku.. Kalau boleh aku nak hang buang perasaan hang dekat aku..

Hubby ~ hope awak akan selalu dengan saya walaupun apa yang terjadi, sebab saya hanya anggap lelaki dekat luar sana tak lebih dari seorang kawan..
Sekian terima kasih !
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment