◄ ツ

Friday 29 July 2011

Couple !

What should I do ???


Dah banyak kali aku dengar orang cakap, couple itu haram.. Sebab couple tu adalah zina..
Betul ke ? I think, benda tu betul, tapi aku pun ada couple juga..

Nak tau napa aku boleh terfikir pasal dosa orang bercouple niey ??
Sebab nya dari ustaz yang datang ceramah dekat sekolah aku.. Ustaz tu kata, dia nak doakan orang yang tak sembahyang and couple mati, kalau boleh time tu juga mati and semua orang kena amin kan sama-sama.. Bila aku dengar ustaz tu kata macam tu, aku pun jadi takut.. Sebab aku nie ta banyak pahala.. Aku boleh ke masuk syurga Allah..

Adakah aku bersalah ???
And apa yang aku harus lakukan ??
Break or teruskan saja ?

Kalau aku break, aku rasa tak boleh kowt.. Sebab tiap-tiap hari aku selalu ingat dekat dia.. Tapi kalau aku teruskan je, aku rasa bersalah pula..

Serious, aku memang sayang dia.. And aku teringin nak jadi seorang yang solehah, tapi aku sekarang ni pun teruk.. Boleh ke aku berubah ?

Aku tak rela kowt nak break dengan dia tanpa sebab.. Dia baik dengan aku, dia boleh bagi semangat untuk aku untuk berjaya and dia boleh mengubah aku pergi ke jalan yang lurus.. :)
Sebab dia larh aku dah banyak berubah, dari buruk boleh jadi lebih baik dari yang dulu..

Salah ke kalau aku nak couple dengan dia ??

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment