◄ ツ

Tuesday 9 July 2013

Kampung Bukit Teh


Halu, Halu
nak tau ka aku buat menyemak apa dekat kampung orang ni??
haah~ ni dia mai ceq nak habaq kat ampa semua..
*tudiiia~ penang dia keluaq dah*

aksi mengoda sikit..hoho :P
7 Julai 2013
aku join program im4u
saja suka-suka, gedik-gedik try join
yalah kan, boring duk dekat rumah taktau nak buat apa
so aku join lah, bukan keluar duit pun..
dapat baju and makan free
heee ~

Depa ada buat aktiviti anak angkat apa entah
so aku ada mak and ayah angkat dekat sana
walaupun duk sehari ja
hee ~

ni lah family angkat aku, dua orang kawan aku and tiga orang lagi kak senior
ok~ sebelum balik rumah mak ayah aku ni
kami kena gotong-royong dekat masjid dulu..
lepas tu makan, bila kenyang baru balik rumah tidur..
*tidurlah sangat*
aku ni susah nak tidur dekat rumah orang

so takdak kerja nak buat, aku and the geng pegi meronda pusing keliling kampung
mula-mula jalan kaki sekali dengan kak-kak senior tu
tapi lepas tu depa hilang ikut geng-geng depa
petang ada sukaneka dekat masjid
aku and the geng pusing kampung naik gerek a.k.a basikal

ala~ pergi sana bukan ada apa pun
tapi rasa best, sebab tak ingat apa pasal benda lain
kerja aku melilau ja

time perasmian
perasmian bersama cuaci :D
rajin tak aku? ahaha~ *rajin lah sangat*

cara-cara nak bergotong-royong :P
*budak kelas aku*
lepak dekat pondok depan rumah sambil mereben
budak kelas aku
*ada lagi*


gerek a.k.a basikal
dengar forum sambil buat gila
back to home
- the end - 
 




Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment