◄ ツ

Sunday 24 April 2011

????



Awak baik, always buat saya gembira, support saya, and selalu nasihatkan saya untuk jadi seorang yang lebih baik and perfect..
You always be in my heart !
Tanpa awak, maybe saya tak jadi seperti sekarang..
Saya bersyukur sangat sebab dapat jumpa orang seperti awak.. Saya tak pernah terlintas pun untuk bersama dengan awak sebab awak jauh beza dari saya, saya memeng banyak kekurangan.. But awak still terima saya seadanya ~~





But now, awak sudah berubah selepas apa yang telah jadi antara saya dan awak..
Awak tahu tak, saya menyesal sangat dengan apa yang telah saya buat dekat awak.. Saya takda niat pun nak buat awak,  nak sakitkan awak.. But semua dah lepas and tak boleh patah balik..
Sekarang memang awak kata awak sudah maafkan saya, but saya rasa awak still tak boleh terima saya dengan kesalahan saya.. Cara awak macam terpaksa untuk maafkan saya..Saya tak paksa awak untuk maafkan saya kalau awak tak boleh terima saya..


Saya cuba untuk pulihkan awak, tapi awak hampakan saya.. Awak cam taknak layan saya.. Saya sedih dengan awak.. 
Saya mahukan awak yang dulu, ke mana awak pergi ? Awak tak sayang saya ? Rindukan saya ?
Saya sayang sangat dekat awak, rindukan awak, gelak tawa awak.. But awak sudah hilang..




Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment