◄ ツ

Friday 8 April 2011

What should I do !


Kadang-kadang aku rasa, aku orang yang bertuah sebab ada orang ambil berat pasal aku and sayang aku.. Tapi kadang-kadang aku rasa, aku ni orang yang paling malang.. Sebab takada apa-apa dekat diri aku, rasa macam orang tak suka dengan aku, aku ni ibarat kain buruk ja.. Bila ada apa-apa baru nak cari aku..
Aku tau, aku selalu menyusahkan orang lain and buat orang sedih ! Semalam aku rasa sedih sangat sebab orang aku paling sayang, sudah jauhkan diri dari aku.. Aku taktau sebanyak mana dia sayang aku sekarang.. Maybe dia tak sayangkan aku lagi.. Cara dia, macam nak pergi tinggalkan aku.. Aku tak pernah terfikir benda ni akan jadi dekat aku.. Aku sudah putus asa, aku hanya wait and see.. Semua keputusan pada dia !



Seandainya dia tak perlukan orang lagi and dia lebih bahagia tanpa orang, orang tak kesah.. Tak payah susah-susah cari dekat mana kesalahan orang, kalau tak suka cakap tak suka.. Orang redha ja ~
Dekat dunia ni semuanya tak kekal.. Tapi jangan buat orang terus rasa bersalah, orang tak boleh buat kerja sebab kesalahan yang orang sudah buat.. Masa tak boleh patah balik, Allah telah menentukan segalanya and apa yang jadi sekarang ni ada hikmahnya..


Mungkin satu hari nanti saya kena pergi juga.. Walaupun berat, but must be strong ! Saya bukan jenis perempuan yang terhegeh-hegeh meminta kasih sayang dekat orang lain.. Saya ada maruah and saya takkan paksa orang kalau orang itu tak sukakan saya, walaupun saya sayangkan awak ! Saya juga ada perasaan, and tak mau di permainkan seperti orang lain..
MAAFKAN SAYA !!
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment