◄ ツ

Friday 16 March 2012

kenapa ???

YaAllah ~
bosannya, kenapalah dia busy sangat ka sampai tak boleh nak contact dengan aku ??
Aku selalu tunggu dia.. tapi kenapa dia selalu takdak ???
orang lain yang aku tunggu, orang lain yang selalu muncul..
kenapa bukan dia ?

kenapa dia boleh happy dengan orang lain
# tapi tak happy sama-sama dengan aku

kenapa dia boleh selalu dengan orang lain ?
# tapi tak selalu ada dengan aku

kenapa dia boleh habiskan masa dia dengan orang lain?
# tapi tak boleh habiskan masa dengan aku

kenapa dia tak cuba bagi peluang untuk aku ?
# bagi peluang untuk aku gembira

kenapa dia akan ada bila aku dengan dia selalu bergaduh ?
# tapi bila dah baik dia selalu hilang

kenapa dia takdak bila aku happy and sunyi ??
# tapi ada bila aku sakit hati dengan dia

kenapa dia tak boleh faham aku ?
# tapi dia boleh cari salah aku

kenapa dia tak mengalah sikit pun untuk aku ?
# tapi aku yang kena pujuk dia

kenapa dia selalu menang ?
# tapi dia tak pernah nak pujuk aku

kenapa dia tak macam dulu ?


KENAPA ????
KENAPA ??

kenapa aku selalu fikir pasal dia ?
# tapi belum tentu dia fikir pasal aku

kenapa aku selalu tunggu dia ?
# tapi belum tentu dia datang

kenapa aku tak sama macam orang lain ?
# orang lain selalu dapat apa yang diinginkan

kenapa aku tak boleh ???????????


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment