◄ ツ

Saturday 3 March 2012

kenapa aku selalu salah ?

Ya Allah ~
tak larat dah aku nak layan perangai orang ni..
Aku buat benda semua asyik salah ja..
Tak pernah lah nak betul..
Aku taktau lah dia nak aku buat apa kat dia sampai dia puas hati..

Dia suruh aku mintak maaf kat dya, aku dah mintak maaf dah walaupun aku rasa tu bukan salah aku..
tapi aku mengalah, sebab aku rasa dia kena layan lembut-lembut..

But now, dia tak puas hati lagi dengan aku..
Aku dah cakap kowt nak keluar dengan budak kelas aku..
dia kata okey..
bila dah balik, dia duk cari salah aku pulak..
aku bukan keluar dengan laki semua..
aku pergi ada laki, ada perempuan kowt..
awat dia marah aku pulak ?

Dia selalu keluar dengan orang lain aku tak kata apa pown..
memang lah kadang-kadang rasa jealous, but aku terima kowt..
tak pernah cakap kat dia, apa yg aku rasa..
Sebab aku rasa dia boleh happy dengan orang lain..

Kalau tak bagi aku keluar dengan member aku, cakap ja lah..
tayah duk kata kat aku..

Setiap kali aku kena faham dia..
padahal dia tak pernah cuba nak paham aku..
wey ~ aku ni takdak hati ka ??
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment