◄ ツ

Wednesday 29 February 2012

You win !

Terima kasih banyak-banyak !
Kemenangan anda sangat seronok..
And aku dah putus asa kowt..
I'm sorry !

Aku tegur dia baik-baik kowt, suruh berubah..
Bukan aku suruh dia buat benda yang tak elok pun..
tu pun tak boleh ka ?

Dia taktau kowt berapa ramai yang sayang dekat dia and take care pasal dia, nak dia jadi yang lebih baik..
tapi dia tak pernah nampak pun semua tu..
Yang dia tau, benda yang dia rasa seronok buat tu lagi bermakna..

yes ~ 
takda sapa boleh paksa dia kan ?
dah besar dah, nak tegur pun susah..
sebab duk ingat boleh fikir sendiri kowt..
semua yang dia buat betul..
Tapi taktau, dia tu dah hanyut jauh dah..

susah kowt nak tegur orang macam ni..
bila cakap sikit, nanti majuk..
pastu kata terasa dengan apa orang cakap dekat dia, padahal dia yang selalu fikir bukan-bukan pasal maksud orang.

orang punya majuk dia takmau kesah pulak..
takmau pujuk pun..
then, aku jugak kena pujuk dia, kena pujuk diri aku sendiri..
Okey, FINE !


Tapi bila hati tu dah hancur dah..

GILA !
sakit kowt, duk tahan semua tu..
sampai hati aku pun dah nak jadi batu dah..
hati aku takdak perasaan kesian or sedih dah dengan apa yang dia dah buat..
sekarang aku takmau kacau hidup dia kowt..
dia rasa, benda tu betul tuk dia..
ikut suka kat dia lah kowt..
malas nak layan dah..

Hope, dia akan berubah and jadi lebih baik daripada sekarang..

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment