◄ ツ

Monday 20 February 2012

Saya mengalah

Kemarin aku rasa hati aku ni macam kena hiris dengan pedang samurai..
Kecewa sangat, sebab masalah kecil ja semua boleh jadi besar..
Hati aku ni sedih dah lama dah, tapi takda sapa pun tau..
Orang semua suka salahkan aku..
Semua yang aku cakap tak betul, and selalu buruk dekat mata orang lain..

# Awak tau tal, masa tu saya ada korbankan sesuatu untuk awak.. Tapi awak tak hargainya..
Saya tunggu awak pujuk saya, tapi awak diam ja and awak pulak yang merajuk..
Hati saya sakit sangat sebab awak buat saya macam tu..

Kenapalah aku ni selalu salah ja ?

Kenapa aku selalu kena mengalah ??

Orang tak pernah pun tau perasaan aku..
Sapalah yang nak ambik tau perasaan aku ni ???

Susah ke nak paham aku ni ????
Aku just nak dia pujuk aku..
Tak mintak benda lain pun..


Aku tak pernah pun berhenti fikir pasal dia..
Tapi dia ??? Aku pun taktau..
maybe ya, or maybe tak

Aku harap sangat, dia buat keputusan yang terbaik lepas ni..
Aku taknak mintak apa-apa pun dekat dia..
Just bagi masa untuk aku.. 
Maybe aku belum jadi yang terbaik..
And mungkin aku takkan jadi yang terbaik untuk dia..
Tapi aku dah berusaha buat yang terbaik..

Aku tak kesah pun kalau ada yang terbaik dari aku..
Sebab aku tau, aku tak layak nak jaga dia..
Aku ni banyak kekurangan..

Now, aku dah okey sikit dari semalam..
Tapi kenap dia tak pulih-pulih lagi ?
besar sangat ke salah aku dengan dia ??
sampai dia buat aku macam ni ???

Okey SORRY ~



Ya Allah, jika aku bukan pemilik tulang rusuknya,
janganlah biarkan aku merindukan kehadirannya…
janganlah biarkan aku melabuhkan hatiku di hatinya.
Kikislah pesonanya dari setiap pelusuk mataku,
dan usirlah dia dari relung hatiku

......Gantilah damba kerinduan dan cinta yang bersemayam di dada ini,
dengan kasih dari dan pada-Mu yang tulus dan murni.
Bantulah aku agar dapat mengasihinya hanya sebagai seorang sahabat.
Tetapi jika Engkau ciptakan dia untukku, ya Allah,
satukan hati kami…







Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment