◄ ツ

Monday 27 February 2012

Happy SUNDAY ! :)

DATE : 26 Feb 2012
DAY : SUNDAY
LOCATION : PENANG


Terima kasih banyak-banyak dekat budak-budak MDP Giatmara, bagan..
Dorang ni memang paham aku betul lah..
Walaupun dorang tak pernah tau semua pasal aku..
Tapi dorang dah megubati hati aku yang saket hari tu..
Dorang bawak aku jenjalan sampai lengguh kaki-kaki..
ahaha ~

Happy sangat !
Benda ni sebenarnya tak rancang pun..
Mula-mula pergi rockwalk sebab cikgu kami kata ada aktiviti..
Bila dah sampai sana, tengok pelik semacam ja..
Rupa-rupanya ada ceramah ja pun..
Time tu memang rasa menyesal gila kowt..
Duk kata tak mai pun takpa..
Tunggu punya tunggu, dorang ajak aku blah..
Wah ~ dah berani dah sekarang ni.. hehe ~

# Orang kata kalau benda yang kita rancang selalunya takkan jadi.

So, dorang ajak aku pergi Sunway..
Dah sampai Sunway, tak tau nak buat apa..
First-first duk dekat panggung, tapi tak masuk pown..
ahaha ~~


Kami pun pergi kat game..
Wey ~ aku main sakan kowt..
Main game keta sebab membe aku sorang ni baru nak berlajar naik keta, so dia ajak larh aku teman main sekali.. Aku ikut ja larh.. ahaha ~


Lepas tu, main game tembak-tembak..
Aku main sebab nak lepas geram ja..
Kalau dia ada depan tu dah lama aku tembak kowt..
ahaha ~ :P


Dah boring main game, pergi karok pulak..
First time kowt..
Asyik dia ja pergikan ??
Aku pown boleh gak weh ! :P

Karok sampai saket tekak-tekak kowt..
Memang besh, semua layan.. ngee ~~ :D

Sunway selesai, lepak kat R&R pulak..
wah ~ tunggu apa lagi..
Semua pakat-pakat snap lah..


Separuh lagi budak-budak MDP tak join, kalau tak mesti lagi besh..


Muka Aku yang sengal ! 
ahahaha ~:P



Gambar ni teringat kat dia, tapi dia bukan ada pown kan ?
Apa-apa pun lub you lah !
# Semak alam betul.. ahaha :P

END ~~
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment