◄ ツ

Friday 17 February 2012

HhuUWwaAHhh !!~~~~

Hari nie saket hati kowt..
Semua benda aku buat tak pernah betul and dihargai..
Kenapa erk ??

Semalam bila aku cakap, budak kelas aku suruh diam..
Sebab aku nie banyak cakap..
okey fine, aku diam. 
Selalu juga lah dorang kata macam tu kat aku, tapi aku tak pernah diam pown.. ehehe
Dulu-dulu aku anggap ampa gurau-gurau ja, sekarang aku rasa takyah anggap ampa gurau dengan aku kowt..
Btw aku dah buat keputusan nak diam lepas nie, so ampa semua suka lah kan ???
okey, aku buat apa yang ampa semua nak..

Tahun nie aku baru na rasa hidup senang, boleh happy-happy dengan kawan-kawan aku..
Tapi ampa semua pown sama juga, takdak apa yang beza pown dengan kawan-kawan aku yang lama tu.. :P

Pas tu, bagun pagi-pagi, ada orang duk bagi aku saket hati pulak..
memang takda kerja betul budak tu..
ada pulak orang g hack aku punya FB..
Naseb dia takda buad apa-apa yang boleh buad tekanan darah aku tinggi..
Kalau tak, aku taktau lah na kata pa..ngee ~

Then, sory yea cerita.. ngee~
Aku ada praktikal lesen kereta pagi tadi, tapi aku tak pergi..
Ingat nak keluar dengan buah hati jantung pisang lah katakan..ngeee ~
Tapi tunggu punya tunggu bila time na keluar dengan aku, malang sekali dia kata..
Sory, takdak duit nak keluar..okey fine ! aku terima
Tapikan, awak tak reti ka nak ambek hati saya balik??
boleh buat taktau ja kat aku lepas tu..
hey ! saya tak pegi belaja kereta sebab awak kowt..
awak boleh buat macam nie..

Lepas nie nak jadi pa pulak aku pown taktau lah..
Hope takdak dah something yang boleh buat hati aku sakit..

2 comments: