◄ ツ

Saturday 18 February 2012

Salah aku kah ???

Kemarin aku nak keluar dengan dia, sebab aku na sambut birthday dia lah.. Malangnya tak jadi, sebab dia kata takdak duit nak keluar dengan aku.. Aku nak kua dengan dia bukan nak suruh dia belanja pown.. Aku just nak tunaikan janji aku, nak belanja dia and sambut birthday dia.. Tapi dia keluar dengan member dia, kawan dia belanja.. okey fine !
Aku pergi belajar kereta, sebab dia kata tak jadi keluar..

Semalam tidur awal mengharapkan sesuatu yg boleh buad hati aku pulih kembali selepas bagun tidur..

Hari nie bagun awal taw, kul5.30 dah bagun..
Bila bagun dari tidur, mula-mula sekali macam biasalah kan..
Mesti tengok handset, tengok ja handset tu rasa not bad sebab ada jugak mesej dia..
ingatkan takmau reply dah :p

Mula-mula ingat nak mara ja, tapi rasa macam salah ja kan..
so, aku tanya ja dia dulu..
Lepas dah tanya tu, okey fine aku terima..
Walaupun dia tak pujuk aku..
And aku kesian kat dia.. Takpa lah kan aku maafkan ja..

Text punya text dengan dia, dia cerita pasal birthday dia hari tu..
Dia nampak happy sangat, so aku pun tumpang happy lah kan..
Walaupun time tu aku takdak dengan dia..
Dia cerita tu la, nie lah.. Ada jugak lah yang terasa sebab aku tak pernah buat dia macam orang lain buat kat dia kan..
Aku rasa sedih pulak, aku nie macam tak hargai dia.. Sebab tak buat something time birthday dia.. Bukan aku taknak buat tapi takdak peluang dia and aku bersama.. Dia busy dengan kerja, aku pulak busy dengan belajar.. So i'm sorry.. Bagi aku lah kan, dia bertuah kowt ada orang selalu ingat dia, sayang dia, and sanggup buat apa ja untuk dia.. Tak macam aku nie, seumur hidup tak pernah lagi orang nak sambut birthday aku macam orang lain buat kat dia..

Aku tak lah marah sangat pasal orang nak sambut birthday dia tu kan tapi aku nak dia tau yang aku juga nak buat macam orang lain buat dekat dia.. Aku cakap apa yang aku rasa ja.. Bukan nak gaduh dengan dia..
Hati aku nie baru ja nak baik sebab bebhai pasal semalam, dah lah semua orang bagi aku saket hati.. And now, dia pulak tambah saketkan hati aku nie, kata macam-macam dekat aku.. Sapa tak panas oi ~ dah lah tak pujuk, aku duk tunggu kowt..
Sekarang dia pulak duk majuk dengan aku..

Saket hati kemarin baru ja nak pulih..
Sapa pulak nak jaga hati aku nie ???
Nak paham aku ???
Ada ka orang kesah pasal aku ???
ada ka hah ???

# Saya just nak awak pujuk saya ja, bukan nak mintak apa pun..
Tu pun susah ??

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment