◄ ツ

Tuesday 3 April 2012

I love MDP :)

MDP Giatmara, Bagan memang terbaik lah..
bak kata orang
"terbaik daripada ladang"

Selama aku duduk dalam kelas tu, takada lagi benda yang depa buat tak best..
cuma seorang dua ja yang tak berapa rapat pun..
yang lain-lain semua dah macam adikberadik dah..

Tapi yang paling style sekali,semua yang duk dalam kelas tuh
suka dengan camera, baq hang :D
depa sanggup pergi Batu Ferringhi semata-mata nak photoshot..
yang paling teruk sekali, depa sanggup kencing aku sebab nak suruh aku ikut depa..
and tak sangka pulak aku happy sangat bila aku join sekali dengan depa..

nih gambar kami dekat HARDROCK !
aku buh sikit ja lah, malas nak buh banyak-banyak..



depa ni memang best in the world
dikatakan dua bulan sekali ja sambut birthday membee kelas..
semua sanggup keluar duit nak beli benda makan and macam-macam lagi lah..
gambar dalam kelas saja pun dah berguni depa snap..
memang gila camera depa ni..
sayang sangat-sangat dekat kelas ni :)
<3


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment