◄ ツ

Sunday 1 April 2012

macam mana pun takpa

hey !
lama aku tak update blog, sebab busy sikit..
busy sikit ja, ta banyak pun..
hehe ~

bak kata orang, bila aku update blog
"aku dah mula nak buat ayat pasrah"
bhaha ~~

memang pun, kat bloglah tempat luahkan perasaan..
kan kan kan ?? :D

nak tau benda apa lagi jadi kat aku ?
aku pun taktau nak cerita ka tak sebenarnya, 
tapi aku ....
tak tau lah nak kata apa..bhaha ~~ :P

okey, start story now

hari tuh aku ada bagi hadiah kat dia JAM tangan..
masa mula-mula bagi tu, memang seronok sangat dengar cerita pasal dia dengan jam aku tu..
then seminggu kemudian ~
ada pulak dengar cerita yang rasa kurang nak gelak lah..
nak tau apa dia ?

dia cakap dekat aku,
jam yang aku bagi dekat dia tuh masuk air..
hang nak tau tak berapa ringgit aq beli jam tuh ?????
bagi orang lain maybe depa kata murah lah..
tapi bagi orang yang macam aku ni, yang duit tak berapa nak banyak ni
# paham-paham hampa lah noh..
aku simpan duit kowt sebab nak beli benda tuh, nak makan pun kena save duit..
tapi takpa lah kan, aku terima ja lah semua tu, nak buat macam mana
beli barang tak ori sebab tu lah...

first day aku jumpa dia lepas dia kata jam tu rosak..
dia boleh kata macam-macam dekat jam aku..
aku tak tau dia gurau ka, dia memang nak kata ka..
aku pun taktau nak cakap apa..
hang tau tak, aku memang terasa..
tapi nak buat macam mana kan ?
bak kata my senior (Abang Nat)
" kalau tak boleh undo kita redo ja"
so aku anggap dia gurau ja dengan aku..

hampir sebulan lepas tuh..
aku keluar dengan dia, aku tengok dia pakai jam..
tapi jam lain..gila !
memang taktau nak kata apa dah..
lepas tuh dia kata jam tuh orang bagi..
dia cerita lah apa semua dekat aku, okey fine..
tapi aku tak boleh blah bila dia still cakap pasal jam aku tu..
aku tak tau lah dia saja-saja ka apa, tapi dah banyak kali dia kata kat jam aku...
aku hanya mampu senyum ja depan dia..
tapi dia taktau hati aku ni rasa apa..
aku taktau lah, maybe aku yang over nak terasa ka apa dengan dia..
hakikatnya, memang aku terasa lah..

tuh ja aku nak cerita, sebenarnya ada lagi..
aku tak boleh cerita lebih-lebih

# sory erk, sebab cerita kat orang lain, pasal dia..
tapi memang tak boleh blah nak simpan lama-lama

TERIMA KASIH :)
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment