◄ ツ

Friday 19 October 2012

Tension doe !

HhuUWwaAHh !!!~~
stresSSss doe !!

dah lah na final exam dah..
tapi
MARKETING aku still kosong lagi dalam kepala otak nih,
ECONOMY selalu confuse,
STATISTIC aku selalu careless,
and ACCOUNT selalu terlupa..
* apa ni siti nabilah, kenapa jadi benggong sampai macam nih..
buat betul-betul sikit *

lepas tu,
PANDA [ego LC] aku accident pulak tadi, kesian moto aku..
# nasib hang lah moto oii ~ dah lama aku tak naik, sekali jumpa bagi kaw-kaw lah.. :P
btw kesian jugak kat duit kan, sebab kena keluar pergi repair lampu yg pecah tuh..
# nasib ada mak aku, boleh support..
thanks mummy :)

satu lagi,
yang sadis nya, orang tu cakap macam gempang..
aku tau dia ada orang boleh buat dia bahagia..
and dia suka kat orang tu..
boleh text and call-call selalu..
sayang-sayang, merajuk, mintak kiss pelbagai
sweet sangat !
sebab tu semua aku buat tak betul kan ?
sampai tak larat nak layan perangai aku dah sekarang..
# kalau nak cakap ja lah, tak payah susah-susah nak salah kan orang lain.. aku tau semua lah weh
* nasib orang yg suka pendam-pendam jadi macam ni lah kan ?
so padan muka hang lah siti nabilah oii *
bak kata oranger : aku terima, aku redo

ada lagi baq hang ~
sorang hamba tuhan ni..
aku dah bagi pinjam barang tu agak-agaklah nak buat macam barang sendiri pown..
aku punya pendrive tu..
* bongok nya siti nabilah, sapa suruh bagi pinjam *
ingat aku saja-saja ka nak simpan gambar-gambar and semua document-document dalam tu ???
aku sayang gambar semua dalam tu weh..
awad hang delete semua, biaq tinggal folder-folder hang ja ??
# mana aku nak cari semua gambar-gambar dalam tuh weh ??
gambar tu tempat aku lepas rindu kat budak-budak GM..
masa aku buka semua tu, aku nak nagis hang tau tak ? 
nasib ada orang ramai ja, aku tahan semua..

next,
ada pulak budak kat FB ni, nak ambil kakak angkat pelbagai..
nak dijadikan cerita,
dia cakap kat aku
bahawa sa nya dia ni laki, tapi nak jadi perempuan..
# macam-macam jenis aih, yang pelik-pelik nak mai pown..
* buat semak kepala otak hang ja siti nabilah oii *

taktau lah nak kata apa..
lain kali pulak kowt aku sambung lain..
hoho ~

bye bye !
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment