◄ ツ

Saturday 24 November 2012

Byebye sem1, Hey sem2

Holalola ~
I'm back :D

Selama aku duk dekat PSP, takdak masa nak layan blog-blog pelbgai..
bukan takdak masa sebab apa
kat sana aku 24jam berkepit dengan member-member
so bila aku sedih tak terasalah sangat..
ampakan suka kata, bila aku ini sedih baru nak update..
hoho~

weywey ~
aku nak cerita nih..
seronok kowt bila duk kamsis, boleh lepak dengan member..
masa mula-mula tuh, tak best sangatlah..
tapi bila dah lama, ramai yg dah kenal so boleh buat geng..

yang tak bestnya, aku tak rapat dengan budak kelas aku..
sedih meh, budak kelas aku macam tak bergaul sangat..
budak perempuan dengan puak-puak depa, pastu budak laki dengan puak-puak depa..
so tak meriah meh kelas aku..
lagi satu, budak-budak laki kelas aku macam alim-alim sikit..
besalah nama pun kelas ISLAMIC banking, so depa pin jadi islamic jugak kowt aku rasa..
hoho ~

BTW aku rapat sangat dengan budak Accountacy..
depa tuh semua classmate kepada roomate aku..
aku pown taktau macam mana aku boleh join dengan depa..
depa memang terbaik pown..
kami ada lima orang perempuan and lima orang laki..
Aku. Izzati, Jannah, Ara, Anis, Amir, Ammar, Azril, Acap and Naim

Amir ? dia nih ada 5ISTERI..
1-ARA, 2-IZZATI, 3-JANNAH, 4-SITI NABILA (akulah) 5- ANIS
tamak kan ? hoho ~

bini-bini AMIR :)

Azril pulak budak Machi, BF Jannah a.k.a SUAMI aku and izzati..
aku bini no2, zati bini no3.. ahaha ~
* saja gedik-gedik nak bagi Jannah jealous*

Ammar nih costmate aku..tapi sayang kelas lain-lain..
Dia selalu jealous dengan Amir, sebab takdak sapa nak jadi bini dia..
ahaha ~ :P

Tiap-tiap hari nak makan malam, kami order nasi goreng makan kat cafe sama-sama..
syiok kowt kalau nak taw..
belanja, selalu tukar-tukar makanan, sorang mintak sayurlah apa lah maca-macam..
yang pasti makanan aku selalunya akan dihabiskan oleh Amir..
hoho ~

petang kalau takdak buat apa, kami lepak dekat tasik..
best lah jugak.. hoho ~

 - TASIK PSP -

Jalan-jalan sebelum final exam..
best kowt, pergi TAMAN RIMBA bermandi manda..
ampa terBAIK



kalau nak cerita takkan habis kowt..

I LOVE THEM SO MUCH !!
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment