◄ ツ

Wednesday 28 November 2012

Kosong !

hai ! :)
nak tanya nih,
ampa pernah tak rasa kosong dalam hidup?
kalau pernah rasa, ampa buat macam mana erk ??
boleh kongsi kat aku sikit ???
please ~

hidup aku sekarang rasa kosong..
*kosong, kosong, kooosong !*
tak macam lagu Najwa Latif tuh, lagu dia tuh lagu rancak..
lagu aku nih, lagu hujan berderai kat muka..
hoho ~
masalah aku sekarang nih, aku nih kuat menangis..
kenapa erk?
aku pown tak tau kenapa selalu jadi macam tuh..
nak kata hati lembut ?????
ahaha ~
tak lembut pown, kadang-kadang keras kematu jugak..
tapi kenapa jadi macam tuh..
.
aku dah buat macam-macam nak buat nak bagi aku happy..
happy takat dua, tiga minit ja lah..\
lepas tuh, hujan emas di muka sendiri..
ingat tak sakit kowt bila nagis..
gila, rasa macam nak tercabut mata aku taw..

kenapalah aku suka berharap dekat orang ?
padahal aku dah tau semua tuh takkan terjadi pown..
terasa diri syok sendirikan..
holahola ~~

setiap tahun aku tunggu bila nak ada something yg lain dari yang lain..
setiap bulan aku tunggu bila semua yang aku ada akan berubah..
setiap hari aku tunggu bila lah akan ada something yang bahagia takkan aku lupa..
setiap saat aku tunggu, bila lah ada someone akan buat aku gembira..
SELALU SAMA !

apa yang sebenarnya aku cari pown taktau..
maybe, aku perlukan someone..
tapi aku taktau sapa hamba Allah tuh..
kenapa dia tak ada depan aku sekarang ?
dia tak tau ka, aku tengah tunggu dia..

ggrrrhhhh ~
hati aku tak tenang kowt..
otak aku boleh jadi gila..
tunggu masa ja ambulans nak mai ambil bawa pergi tanjungg rambutan..
oh, shit !
*kalau duk sana, kerja makan rambutan ja lah*

- The End -
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment