◄ ツ

Sunday 17 February 2013

Ya Ahki

Syukrun jazilan ya ahki kerana awak im saya

kawan aku lah punya kerja
dia suruh aku add sorang mamat ni
biasalah aku kan single
depa nak kenen-kenen kan aku lah konon
aku cakap
*ok, aku add tapi taknak tegur dulu*
*dia kata budak tu handsome, baik, sesuai untuk aku*
ingat aku ni senang nak terima orang kowt
ahaha ~
# cakap besar tu, tak tengok lagi
sekali tengok, ya Allah betapa sucinya muka dia
ahaha ~ acecey ~
bagi aku muka dia biasa-biasa ja lah
tapi budak sekolah agama kowt

mula-mula aku add dia , and dia approve
dia buat taktau
sedihlah orang buat tak tau kat kita, kan?
aku tanya dekat member aku tu
dia buat taktau ja dekat aku
aku segan nak tegur
dia cakap budak tu pun jenis pemalu
ramai yang nak dekat dia, tapi dia tolak
so aku ingat dia tak suka juga kawan dengan aku

tapi bila aku update status, dia selalu like
aku selalu nampak nama dia naik dekat notification aku
hari tu, tiba-tiba aku tergerak hati nak boom fb dia
tapi tak sempat aku nak boom, ada sorang hamba Allah im aku
time tu aku baru nak skodeng fb dia
aku tengok im kat bawah tu, nampak nama dia
tak percaya gila aku
tengok dua tiga kali jugak lah aku
hati rasa happy macam mana aku pun taktau
memang aku tak sangka dia akan tegur aku
hehe ~

dia chat dengan aku simple-simple ja
tapi lawak kowt
aku taktau kenapa aku jadi macam ni
OH ! taktau nak cakap :D

sekali tu ja lah dia tegur aku
aku selalu tunggu jugak dia online
tapi tak online pun
aku nak tegur dia pun tak boleh

tapi hari ni, aku saja like gambar dia
tiba-tiba dia like balik gambar aku
baru aku tau, sebenarnya dia tengah online
pastu, aku terus tegur dia
mula-mula dia tak buka chat dia
5mimit kemudian
tengok dia dah buka chat dia

aku tulis blog ni pun sambil chat dengan dia lah
ngee ~
gatal tak aku?
ahaha ~

bukan apa, orang kata kalau kita nak sesuatu yang lebih baik
kita kena berusaha
tak salahkan kalau kita cari apa yang kita perlu
kalau dia boleh buat aku senyum macam dulu
walaupun sebagai kawan dah cukup buat aku 
untuk hiburkan hati yang tengah pasrah
ngee ~ :)

# kalau dah curi hati orang , jangan lupa jaga baik-baik
hati manusia ni boleh bertukar-tukar, manusia yang selalu dijaga di belai setiap saat pun boleh berubah
apatah lagi orang yang selalu diabaikan :)
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment