◄ ツ

Sunday 27 April 2014

Birthday Girl - Tieqa


24 April 1994, anak keempat.. banyaknya nombor empat..heee~
Tieqa merajuk dengan aku, tweet kata aku tak ingat dekat dia.. tapi aku ignore jaa, kesiankan? ahaha~ Aku memang manusia kejam takdak hati and perasaan sebab tu orang suka pijak2.. AHAHA
hello! hang ingat aku apa? batu kaa? suka-suka hati nak bagi sakit hati orang, pastu belah macam tu ja? *marah ni* heee~

Takda laa, sebenarnya ingat jaa, tapi minggu tu busy sangat.. baru habis LI lepastu kena siapkan report and prepair untuk presention pulak, masa tu memang tak ingat dunia.. banyak sungguh dugaan time orang kalut, time tu jugak printer rosak laa, format report silap laa, guna macbook pastu print guna pc biasa habis lari format aku penat edit kowt.. heee~ macam-macam benda jadi time tuh.. Tak sempat nak wish, and dia sentap dengan aku..

26 hari bulan tu, aku plan dengan syahirah nak buat something dekat dia.. Kalut-kalut beli hadiah redah hujan renyai-renyai, dengan bajet tak banyak, takdak arah tempat nak tuju ajak dia kuar.. Mula-mula plan macam tak jadi jaa, hujan lebat tapi masa dah benti aku ajak pergi taman apa entah nama.. Pastu bila sampai sana dia cakap aku tak wish dekat dia pun, aku buat taktau and kuarkan hadiah bagi dekat dia, terus senyum 360 darjah kowt..ahaha~

Walaupun aku tak pernah rasa macam mana orang sambut birthday, tapi aku tau seronok sangat.. Kalau aku sure nangis terharu dah, rasa orang sangat hargai and selalu ingat dekat kita, kan? Tieqa cakap, dia tak mintak kami buat semua ni wish pun dah cukup.. Tapi dalam hati mesti kita nak rasa something lain dari lain, kan? Aku pun manusia laa, kita serupa :)


Kami bukan orang tersayang (BF), tapi kami akan ada bila hang sedih, sakit, jatuh.. Tak kira taraf hidup kita macam mana sekalipun, kena redah hujan sebab takada kenderaan berbumbung takpa, kita tetap boleh gelak sama-sama :')


Walaupun Kita takada seorang lelaki untuk menyayangi and disayangi, ingat kita masih ada kawan untuk gembira.. Orang yang betul-betul sayang kita dia takkan tinggal apa yang dia dah dapat walaupun banyak dugaan yang dia tempuh untuk perolehi.. Ingat siapa yang ada bila kita susah dahulu, sesungguhnya dia banyak berkorban untuk kebahagia kita.. InshaAllah, satu hari nanti kita akan dapat apa yang kita cari .. GOODLUCK :)


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment