◄ ツ

Monday 14 March 2011

UUM Sintok, Kedah.

13 march 2011, ahad

best gila time nak pergi UUM tu..
hari tu saja kami semua keja makan ja..
kalau hari-hari cam nie aku rasa,
sure kami semua tembun-tembun..
tapi kan nak tergelak,
time nak makan karipap tu..
nak tau sebab pa?
time kami nak makan..
kulit karipap tu macam keropok..
bila goncang karipap tu,
inti dekat dalam dok gerak-gerak..
lagi teruk dari karipap penyek kowt..
sebab karipap niey inti takada !
ahaha ~ :P

time mula-mula naik bus tu memang boring,
tapi bila dah sampai dekat UUM tu,
best gila !!
rasa macam nak duk sana terus ja..

kami ada belajar pasal komputer..
cara-cara nak pasang mother board,
dan lain-lain..

macam-macam jenis orang aku jumpa..
ada bright ada dark..
ahaha ~~
lawa oo tempat tu..
boleh gila aku aku tengok ! :D
member aku duk jadi paparazzi..
takdak keja duk snap ..
banyak kot picture aku dalam camera dia.. :P
time snap picture ada lah dua orang negro kot..
dia pun nak datang join ! whaha ~
maybe ada kut picture dorang tu..
dekat camera member aku..


lepas kami pergi UUM..
pergi era edar lark..
time dalam perjalanan..
nak pegi sana..
abang tu buka cita pea ntah..
lawak gila..tapi loklak
engatkan takada apa dekat sana..
lepas duk dekat sana sejam..
ada makcik tu duk buat lawak apa ntah..


pas tu ada jual coklat..
wow ~
semua pakat-pakat berebut pegi beli..
cam budak-budak..
lepas berebut orang dekat sana..
bagi makan lagi !
lepas makan tunggu lagi..
semua pakat-pakat blah ! :D

dah nak dekat malam dah..
bus tu dah lah air con sejuk..
hujan lak tu..
time dalam bus tu dorang takada keja..
dorang duk buat keja gila dalam bus..
duk snap..
pastu abang tu buka lagu hindustan,
semua pakat-pakat karok dalam bus..
cam apa ntah !!
ngee ~

bila da sampai sekolah..
semua senyap ja..
then balik !

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment