◄ ツ

Friday 27 July 2012

Teman baru di PSP:)


10 Julai 2012, sah bahawa aku telah jadi rakyat Politeknik Seberang Perai, Pulau Pinang..



minggu first aku kat sana memang boring..
btw aku tengah cari kawan, cuba untuk ramah dengan semua orang..
al-maklumlah aku ni tak reti nak mula sembang dengan orang dulu..
naseb baik lah ada juga yg mau kawan dengan..
ngee ~

ni roomate aku..
nama dia Izzati bt Ismail <3


otak dia memang gila-gila kowt..
sembang ja malu, tapi bila dah kenal,
rancak ja dia.. huhu ~
tapi dia baik kowt..
ta rugi aku dapat roomate dengan dia :)


yg ni pulak ?
Farhanah <3
aku taktau nama penuh dia..
ahaha ~
# sorry anna, besalah kan baru kenal XP

aku suka kawan dengan dia :)
dia ni cakap bahasa penang dengan ipoh..
anak mami oii
huhu ~


Yang ni member SMKGP dulu..
nama dia Siti Hajar bt Mohd Akhir :)



then, membe kelas 5Perakaunan dulu
Nurul Jannah bt Moktar


depa ni duduk sebilik..
yg kiri tuh, satu kelas dengan aku..
Diploma Islamic Banking - 1A
nama dia Atiqah Nur Raihan bt Azhar..

tengah pulak member SMKGP
diberi nama Nur Farhana bt Mustaffa..
panggil kakna..

ni gambar masa orentasi, otak kami sekepala..
tambah-tambah lagi otak si Izzati tu, memang gila..
ahaha ~ :P


ni bajet muka ayu..
ahaha ~ XP



perangai gila semakin menyerlah disitu :P

si hajar ni, time nak beratur masuk dewan pown dia still sempat na snap..
macam ni lah rupa gambar tu..

Poli briged

dalam Pusat Islam pown boleh jadi dengan depa ni..


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment