◄ ツ

Saturday 29 December 2012

No Capital !

Kali ni nak story about what??
aku pun taktau nak cerita macam mana..
aku sendiri pun taktau apa yang aku rasa sekarang ni..
kadang-kadang rasa tenang,
kadang-kadang boring,
kadang-kadang teringat something,
kadang-kadang itu ini,
berapa banyak kadang-kadanglah..
hoho ~

aku baru approve sorang mamat ni dekat FB,
dia tu budak PSP, sewarga dengan aku..
dia kenal aku pun maybe pernah sekodeng aku kowt dekat Poli..
aku pun taktau lah..
dia ni ada hati dekat aku and aku pulak single..
so dia mengharapkan sesuatu dari aku..
aku taktau nak cakap macam mana dekat dia..
sebab aku ni susah nak terima orang, kalau setakat kawan tu no hal lah..
kalau nak bercinta-cinton ni susah sikit..
tambah-tambah aku baru kenal dia, aku bukan tau pun pasal dia..
aku tak kata lah dia jahat, tapi berhati-hati..
tak salah kan?
lagi pown aku rasa tak sampai waktu lagi aku nak bercinta dengan sapa-sapa..
tapi dia cakap, dia akan tunggu aku..
perhhh ~ ayat tak boleh blah sekali !
aku selalu dengar ayat tu, tapi sama ja tak tunggu pun -,-"
mintak-mintak dia jumpa orang lain lah nanti.. aminn ~
ahaha ~ :D

masalah utama aku sekarang ni,
aku bukan jenis yang patah tumbuh, yang hilang berganti..
perlu ka aku lupa semua tu?
aku taktau apa yang aku nak buat..
peluang yang ada depan mata aku dulu, aku dah musnahkan..
kenapalah aku tak juangkan masa dulu..
bila dah takdak peluang, baru tercari-cari..
tapi nak buat macam mana, masa mengubah segalanya..
hadoiyy ~

perlu ka aku buka peluang pertama, and lupakan peluang kedua??
oh shit !
aku takmau lagi, belum tiba masanya aku nak couple..
mungkin coming soon..


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment