◄ ツ

Sunday 30 December 2012

Ego Menguasai Diri

Sesuatu yang sebati dalam hidup kita, susah nak hapuskan :)

serr ~
nak cakap macam mana taktau,
bila ada peluang depan mata, rasa-rasa peluang tu akan dihargai ka tak erk ??
# kalau hang, hang nak lepaskan jugak ka?
susah betul nak puaskan hati semua orang..
tambah-tambah lagi bila dipaksa, kan?

perlu ka aku berusaha buat something yang patut??
or duduk diam-diam, and tunggu apa yang jadi
*nak buat apa erk??*
kalau aku duduk diam-diam,
nanti bila peluang dah takdak aku baru menagih pulak..
tapi kalau aku buat something, aku taktau nak buat macam mana..
kalau orang tu tak sudi macam mana??
manalah nak tau, dah tak suka
# sat lagi jadi syiok sendiri pulak..
kalau lah boleh tau apa yang orang lain rasa, kan best..


tapi takpa lah,
buat masa sekarang ni kita wait and see..
kalau betul, dia taknak berjuang aku boleh angkat kaki..
holahola ~

aku memang suka berangan, kan??
ahaha ~
menggongnya SitiNabilah ni..
tak mustahil :P


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment