◄ ツ

Wednesday 2 January 2013

*JANJI*


tiba-tiba teringat pulak janji
janji-janji semua orang yang pernah terucap,
janji aku dekat orang, and janji orang dekat aku :)
yang dah tunaikan tu, aku nak cakap syukrun jidan !
*wah ! arabic pulak..ngee ~*
janji yang tak tertunai tu, mesti dah lupa, kan?
janji tu mungkin takkan ditunaikan..

btw, kat sini aku pun nak mintak maaf jugak lah..
mana la nak tau kan, aku ada janji dengan sapa-sapa, pastu tak tunaikan..
sorry ya, takdak niat pun..
aku ni kadang-kadang cepat lupa..
*oii ~ bukan nyanyok tau !*

susahkan kalau kita ada berjanji apa-apa..
bila tak tunaikan, boleh jadi seorang yang munafik..
kita dah janji dengan orang, lepas tu kita tak buat macam mana mulut kita cakap..
bak perpatah apa aku pun taktau lah, orang selalu cakap
- Cakap Tak Serupa Bikin -
HOHO


weywey ~
kalau aku ada janji apa-apa yang belum aku tunaikan,
kalau boleh ingatkan aku erk..
aku cuba tunaikan, insyaAllah ~
:)


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment