◄ ツ

Thursday 6 December 2012

Thanks !

Tinggal kenangan

Masa mula-mula aku kenal, aku jual mahal, 
aku tak endah apa yang dia buat..
kesiannya, maafkan saya..
takda niat nak buat macam tu..

bila dah lama, dah kenal rapat..
aku cuba terima apa seadanya..
alhamdulillah aku terbuka pintu hati..


tapi sekarang, bila semua dah bahagia
dah jadi sebahagian dari hidup aku and family aku..
aku terpaksa lepas semua tu..
sebab aku tak boleh halang orang lain nak buat something yg diorang suka..
aku cuba kuat kan diri, walaupun asalnya aku tak rela and tak percaya..
tapi aku terima hakikat bahawa kebahagiaan itu bukan milik kita..
tak semua yang kita rancang akan menjadi
kadang-kadang kita kena berkorban apa yang ada..
buka sebab kita benci or buang apa yang kita ada,
 tapi sebab kebahagian yang akan datang..

setiap perkara yang berlaku di muka bumi ni, ada hikmahnya..
aku kena terima apa yang dah berlaku..
tapi aku taktau jauh mana aku nak tahan semua ni..
rasa kekosongan yang wujud dalam hidup aku,
aku dah tau jawapan sebenar..
taktau macam mana nak cakap..
tapi memang sakit..

3years, 11months, 3weeks and 3days
- THE END -


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment